Sianor group گروه سيانور
ارسال توسط sajad

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad
نکته مهم:
جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدكننده حتماً دقت فرمایید كه درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.

توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممكن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممكن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد.




ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

 

دانلود رایگان نسخه بی نظیر و متفاوتی از ویندوز -  ویندوز 8 آپدیت RC1
Microsoft Windows 8

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.
 

قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.


ادامه ی توضیحات و عکس های ویندوز 8 در ادامه ی مطلب ...



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 12 اسفند 1390برچسب:ویندوز 8 , Windows 8,
ارسال توسط sajad
دانلود Red Hat Enterprise Linux v6 UPDATE 2 i386/x86_64 - لینوکس
ردهت اینترپرایز

با لینوکس، شما می توانید کل دیسک سخت کامپیوتر خود را پاک نموده و صرفاً

نرم افزار

های رایگان را روی آن اجرا نمایید. یا حتی لینوکس را از یک live CD (بدون نیاز به هیچ تغییری در محتوای کامپیوتر) اجرا نموده یا آن را همراه با

ویندوز

یا مکینتاش (بصورت dual boot) نصب نمایید. خلاصه اینکه با لینوکس، شما آزاد به انجام هر کاری با کامپیوتر خود خواهید بود.


لینوکس ردهت (Red Hat Linux) یک توزیع از لینوکس است که در سال 1994 بنیان گذاشته شد و تا نزدیکی سال 2004 توسط شرکت ردهت پشتیبانی می شد. پس از نسخه ی 9، این شرکت اقدام به ارائه ی دو نسخه ی متفاوت نمود. Fedora core که توسط شرکت پشتیبانی می شد و نسخه ی Red Hat Enterprise Linux (به اختصار RHEL) که کاربران تنها با پرداخت هزینه ی اشتراک می توانستند از پشتیبانی شرکت بهره مند شوند.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
دانلود CentOS v6.2 i386 / x86_64 - لینوکس سنت او اس

سیستم عامل CentOS که مخفف Community ENTerprise Operating System است نوعی از سیستم عامل لینوکس است که در سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر این سیستم عامل بیشترین سهم یعنی 30 درصد کل سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند را به خود اختصاص داده است. سیستم عامل CentOS بر پایه نسخه سروری توزیع RedHat لینوکس یعنی نسخه Enterprise می باشد.
به طور کلی سیستم عامل لینوکس در رده سرور بهتر از ویندوز توانسته خود را نشان دهد و به همین دلیل سهم بیشتری از بازار سیستم عامل های سرور را به خود اختصاص داده است. لینوکس علیرغم بهتر بودن به صورت رایگان عرضه می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای سرور وجود ندارد. در صورتی که برای ویندوز هزینه ماهیانه 25 تا 80 هزار تومان بسته به 2003 یا 2008 بودن و ویرایش مورد تقاضا باید پرداخت شود.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
دانلود Fedora v16 x86 - x64 - لینوکس فدورا

Fedora Core یک سیستم عامل رایانه‌ای و نام توزیعی از لینوکس است و توسط اعضای پروژه فدورا تولید می‌شود. این پروژه توسط شرکت ردهت حمایت می‌شود. هدف این پروژه تولید یک سیستم عامل چند منظوره‌است که به طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌است. این توزیع طوری ایجاد شده که به راحتی نصب و برای مقصود مورد نظر تنظیم شود. این کار با نرم‌افزار نصب و مجموعه نرم‌افزارهای سیستمی که کار با آن‌ها آسان است، ممکن می‌شود. بسته‌های نرم‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها به راحتی توسط نرم‌افزار یام قابل دریافت می‌باشند. هر شش یا هشت ماه یک نسخه جدید از فدورا عرضه می‌شود. همراه این سیستم عامل برنامه‌های زیادی عرضه می‌شود.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
دانلود Ubuntu v11.10 x86/x64 - لینوکس اوبونتو

Ubuntu یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود MacOS Lion

دانلود نسخه نهایی سیستم عامل مکینتاش MacOS Lion 10.7

*** نسخه اصلی دانلود شده از فروشگاه Mac App Store 11A511 ***

امروز نسخه نهایی MacOS Lion 10.7 منتشر شد و ما نسخه اصلی آنرا که از سایت مکینتاش و فروشگاه Mac App Store تهیه شده است را جهت دانلود برای کاربران عزیز آماده کرده ایم.

OS X Lion نسخه ی جدیدتر OS X می باشد که یکی از حرفه ای ترین و برترین سیستم عامل های دسکتاپ می باشد.این نسخه دارای بیش از 250 امکان جدید می باشد که نحوه ی رابطه ی متقابل شما با سیستم عامل مکینتاش را تغییر می دهد. جریان کاری روان و کاملا لمسی آن ،احساسی طبیعی و مستقیم تر را برای شما ایجاد می کند.برنامه هایی که به صورت تمام صفحه اجرا می شوند از تمامی پیکسل های صفحه نمایش شما استفاده خواهند کرد که برای خواندن ایمیل ها، مرور اینترنت و عکس ها بسیار مناسب می باشد. رابط گرافیکی برای نمایش برقراری نرم افزار ، دسترسی سریع به تمام برنامه های سیستم عامل را در یک آرایش جدید برای شما فراهم می کند که توسط آن می توانید به سرعت تمامی برنامه ها را پیدا کرده و آن را تنها با یک کلیک باز کنید.با اشاره دست می توانید دسکتاپ را از زوم خارج کنید و یک دید کلی از تمامی برنامه های اجرا شده در مکینتاش ایجاد کنید، که این امکان در همه جا تنها با یک کلیک برای شما فراهم است.


کاملا لمسی :
-    انیمیشن های روان و واقع گرایانه برای ایجاد احساس طبیعی و مستقیم در هنگام کار
-    بزرگنمایی روی عکس یا متن تنها با فشار انگشت
-    انتقال از یک صفحه به صفحه ی دیگر در یک برنامه یا انتقال از یک برنامه ی تمام صفحه به برنامه ی دیگر تنها با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست
-    کشیدن انگشت به سمت بالا برای وارد شدن به Mission Control
-    فشردن انگشن در یک نقطه برای دسترسی به رابط گرافیکی برای نمایش برقراری نرم افزار

برنامه های تمام صفحه :
-    دکمه ی تمام صفحه جدید
-    اجرای چندین برنامه تمام صفحه در یک زمان
-    انتقال از یک برنامه ی تمام صفحه به دسکتاپ تنها به اشاره ی دست
-    نگه داشتن برنامه ها در حالت تمام صفحه وقتی به برنامه ی دیگر وارد می شوید
-    ایمیل، مرورگر Safari ، پیش نمایش ، iCal ، FaceTime ، داشبورد، به اشتراک گذاری صفحه و عکس ، همگی به صورت تمام صفحه

Mission Control :
-    برنامه های تمام صفحه ، داشبورد و فضای دسکتاپ را با هم برای شما فراهم می کند
-    ایجاد دید کلی از تمامی برنامه های در حال اجرا
-    Expose تمام پنجره های باز روی دسکتاپ که بوسیله ی برنامه گروه بندی شده اند را نمایش می دهد
-    ساخت و اداره ی فضای دسکتاپ

رابط گرافیکی برای نمایش برقراری نرم افزار :
-    خانه ای جدید برای تمام برنامه های مکینتاش
-    برنامه های که به صورت خودکار از Mac App Store دانلود می شوند در این قسمت نمایش داده خواهند شد
-    مدیریت برنامه ها در چندین صفحه و گروه بندی پوشه ها

ایمیل :
-    آرایش widescreen که لیست پیام ها و ایمیل های انتخاب شده را در ستون های بلند به ضورت جانبی نشان می دهد
-    favorites bar امکان دسترسی تنها با یک کلیک به پوشه های ایمیل های دلخواه را برای شما فراهم می کند
-    جستجوی قدرتمند و داینامیک حروف و کلمات در ایمیل ها
-    نمایش جستجوها بر اساس نام شخص ، موضوع، تاریخ و ضمیمه ها
-    گروه بندی خودکار ایمیل های هم موضوع

دیگر امکانات :
-    ذخیره خودکار تغییرات برای جلوگیری از گم شدن اطلاعات کاری
-    نگه داری نسخه ی قدیمی اسناد برای نیاز احتمالی در آینده
-    AirDrop  راهی ساده برای اراسل فایل ها به هر کسی در نزدیکی شما به صورت وایرلس می باشد
-    لیست مرورگر Safari اجازه ی ذخیره صفحات وب را برای شما به سادگی فراهم می کند



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود Windows 7 Ultimate SP1

دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/X64 November 2011

*** جدیدترین نسخه منتشر شده 100% سالم و تست شده ***

در این مطلب جدیدترین نسخه از ویندوز 7 جهت دانلود برای کاربران عزیز پی سی دی با لینک مستقیم قرار می گیرد.
نسخه ویندوز7 Ultimate می باشد و دارای دو ورژن 32 و 64 بیتی می باشد. همچنین نسخه فعلی تا تاریخ 28 نوامبر 2011 بروز شده است و نیاز به هیچگونه آپدیت پس از نصب نمی باشد.
این ویندوز به صورت اورژینال بوده و هیچ قسمت آن دستکاری نشده است.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 صفحه بعد